Incuba Fez organitza la Formació per a formadors a Fez

El projecte Incuba Fez, finançat per l’Obra Social de “la Caixa”, ha dut a terme des del dia 2 de juny fins avui, dia 5, la Formació de Formadors a la ciutat marroquina de Fez. La formació està dirigida als professors del projecte Incuba i consisteix en una sèrie de xerrades i pràctiques que tenen per objectiu fomentar la creativitat, el lideratge i el descobriment de talents entre els alumnes incubats. Aquesta és la segona edició del programa de cooperació i compta amb més de 60 alumnes, tots ells joves de la ciutat de Fes i la seva regió.

Les activitats tenen lloc a la seu de l’associació Moultaka, entitat col·laboradora del projecte. La formació es desenvolupa en càpsules vivencials i ha estat conduïda per la delegació catalana formada per Jordi Pascual, Director General de Plataforma Educativa i Raquel Sabater, Coordinadora Tècnica de l’entitat. També hi ha participat Hatim Bourdaki, educador social de la nostra entitat, que s’ha encarregat d’acompanyar els facilitadors i ha fet d’intèrpret.

La delegació s’ha reunit també amb el president de la regio de Fez i l’alcalde de la ciutat per garantir la continuïtat del projecte per als propers anys i per promocionar nous projectes socials a la zona, sempre amb la creativitat, la innovació social i l’emprenedoria com a motors de desenvolupament.

Jornades de l’aigua i els desafiaments de futur

L’equip del projecte Incuba també ha participat a la Jornades dedicades a l’aigua i al mediambient que s’estan celebrant a Fez, precisament en el marc de la celebració del Dia Mundial del Mediambient. El Vicerector de la Universitat de Girona,  Jorg Zimmer, col·laborador del projecte, ha participat com a ponent convidat al debat sobre la conservació dels recursos naturals del Mediterrani.